Farewell My Love


Představovala jsem si to jinak? Že získám svého prince a budeme žít šťastně až do smrti? A nebo v druhém případě bych umřela z bolesti, že nemá o mě zájem? Jenže…Proč ono to tak nebolí? Mělo by mě píchat u srdce, protáčet se mi žaludek a nekontrolovatelně brečet až do úplného vyčerpání. Proč to všechno necítím, když teď sleduju zjevně zamilovaný pár, který je tvořen klukem, který ukradl moje srdce už roky zpět a jeho až do nedávná nejlepší kamarádkou? Když mám někoho ráda, má to bolet. Ale…kdy se z ‚miluji nade vše‘ stalo ‚mám ráda‘?
Strávila jsem roky sněním, že jednou budeme spolu. Vlastně…heh…jsem si nejspíš vybudovala plno různých příběhů o nás dvou a dokonce jednu chvíli jsem věřila, že v budoucnu budeme určitě spolu. A tak nějak jsem pozapomněla, že on nikdy neprojevil o mě zájem. Víte, je to podivný pocit, když víte o někom téměř vše, zatímco ten druhý ani neví, že jste spolu chodili do školy.
Je to už dlouho, co jsem slyšela, že se Sakura odpoutala od Sasukeho a dle jejích slov, konečně se cítila volná. V té době jsem ji nechápala. Přece jsem si myslela, že na tom byla stejně jako já. A pak jsem ji tiše obviňovala, že si tak ubližovala, když ho ani nikdy pořádně nemilovala. Nemyslela jsem si, že pravá láska může někdy pominout. Jenže, nyní mám pocit, jako kdyby i moje zamilovanost se vypařovala. Protože od kdy ho mám jen ráda?
„Hinato, nechceš se mnou a ostatníma zajít na ramen?“ Objevil se u mě můj týmový kolega.
„Kibo…“ Možná bych ho měla nechat jít. „…já…“ Minulost je minulost, ale dnes je přítomnost. Už žádné sebe obviňování. Sbohem mé staré ‚já‘. „Ráda.“ Usměju se a vycházím vstříc mé budoucnosti.


0 komentářů:

Okomentovat