Štěstí

"Minato!" Zařvala velmi pohledná rudovlasá kunoichi.
"Ano, miláčku?"
"Jakto, že jsi nešel nakoupit a místo tebe se tu objevil s nákupem Kakashi? To nedokážeš ani jít nakoupit?"
"Ale ano, ale..."
"Ale, co?"
"To ti chci říct až na té večeři."
"No nevadí, vlastně ti tam chci taky něco říct...Ale nemysli si, že jseš z toho venku! DOufám, že proto budeš mít logický a PŘEDEVŠÍM ROZUMNÝ vysvětlení!"
"Jistě, miláčku."



O hodinu později
"Co si mám obléct? Je to více restaurace na úrovni, ale buď tu mám málo elegantní a nebo moc extravagantní šaty. Ach jo..." Ale potom je uviděla.
"Ty jsou dokonalé!" Vydechla a hned si je šla zkusit.
 
(Takto vypadaly)
O další hodinu později
"Kde mám ten oblek?!" Vztekal se Minato. Nakonec to vzdal a zavolal Kushinu, která se zrovna líčila v koupelně.
"Kushino!"
"Ano, Minato?"
"Kam si mi dala ten oblek?" Kushina došla ke skříni a vytáhla oblek.
"Tady."
"Ten ne, myslel jsem ten druhej."
"Ach bože..." Vzdychla Kushina a vytáhla mu ten druhej.
"Spokojenej?"
"Jo. A Kushino, nezapomeň za půl hodiny musíme vyrazit. Jinak nám zru..." Ndořekl větu, protože ho Kushina přerušila.
"Jinak nám zruší rezervaci, já vím." Minato se usmál a políbil ji na čelo. Kushina se potom odebrala zpět do koupelny.

Za půl hodiny už seděl Minato na gauči a čekal na Kushinu.
"Kde je?"
"Tady." Minato se otočil a v tu chvíli zůstal na ni zírat. Kushina se zčervenala a došla až k Minatovi.
"Minato, jdem?"
"J-jasně... Sluší ti to." Řekl ještě omámený Minato
"Děkuju." Políbila ho a vydali se do restaurace.  V půlce jídla najednou přestal Minato jíst. Kushina si toho všimla, a tak se na něho podívala. Pochopila, že je čas na to překvapení.
"No vlastně mám dvě překvapení, ale to druhé budeme řešit někde jinde..." Kushina ho přerušila.
"Co mi chceš říct?"
"Víš, dneska když jsem nenakoupil, si mě zavolal hokage. Myslel jsem, že mi chce dát nějakou misi, ale docela dost jsem se platl. Řekl mi, že už je starý a že chce mít už po zbytek života čas jen na sebe a svého vnuka. A řekl, že tedy odstupuje. Takže právě teď se díváš na nového hokageho!" Kushina se na něj zaraženě podívala, ale postupně se její výraz začal měnit v šťastný.
"To je úžasné!" Nadklonila se a přes stůl ho políbila. Poté  dojedli. Kushina automaticky šla domů, ale Minato řekl, že se domů ještě nejde. Za chvíli došli na mítinku u lesa a u jezera, ale také si všimla, že je tam deka.
"Páni..." Vydechla.
"Já nemám slov. Je to...nádhera. Kdy jsi to připravil?" Otočila se se zájmem na Minata.
"Dneska odpoledne, když ses zavřela do pokoje a hledala šaty." Kushina přistoupila k němu blíž a políbila ho. Potom si sedli a sledovali západ slunce. Po chvíli Minato poklekl.
"Co to děláš?" Udivila se Kushina. Minato šáhl do kapsy a výtahl krabičku.
"Kushino, miluju tě, jak jen to jde a já věřím, že i ty mě. A proto se tě ptám, staneš se mou ženou?" Řekl a otevřel krabičku. Kushina na něj zůstala na půl vteřiny hledět. Potom se rozbrečela,poklekla, objala ho a řekla:
"ANO!" Minato se usmál a políbil ji. Zůstali tam ještě v objetí sedět dlouho, potom si ale Kushina vzpomněla, že má také překvapení.
"Minato?"
"Ano, zlato?"
"Já...musím ti něco říct."
"Co se stalo."
"Nic. Nebo ano stalo a doufám, že budeš mít radost." Minato na ní zíral. Vůbec netušil, co mu chce říct.
"Víš, já...a ty čekáme dítě." Minato zůstal na ní zírat.
"Minato..." Kushina už myslela, že z toho radost nemá. Už se chtěla rozbrečet, ale najednou se začal Minato usmívat a vstal. Kushina vstala taky a Minato jí popadl a začal se s ní točit.
"To je úžasná zpráva. Já budu táta!" Kushina se i tak rozbrečela, ale radostí.
"Tak a teď mám vše, co jsem kdy přál. Jsem hokage, mám dokonalou ženu a dítě. Co si víc přát?" Tento pár byl velmi šťastný až do dne narození Naruta. Nemusím říkat co se stalo, každý fanoušek Naruta to ví.

0 komentářů:

Okomentovat