Povinnost

V ten den jsem ti dal mnoho bolesti. Břímě, které se velmi těžko nese.
Maminka se chtěla obětovat, já to ale nedovolil. Mohl jsem tu být pro tebe alespoň já, ale já si život bez Kushiny nedokázal představit. Možná jsem byl sobecký, ale jednou to pochopíš. Až budeš mít rodinu, ženu, kterou budeš nadevše milovat, tehdy pochopíš. Třeba to chápeš i teď. Vím, že už jsem se ti nesčetkrát omluvil, ale stále cítím, že to nestačí, i když jsi mi už odpustil. Vlastně ten den, kdy jsi řekl "Odpouštíím ti, tati." se mohla má duše připojit ke Kushině a společně na tebe dohlížet s čistým srdcem. Nebijícím, ale přesto plným citů a lásky ke svému synovi. A doufám, že víš, že všechny mé činy po tvém narození nebyla jen povinnost hokageho. Lhal bych, kdybych řekl, že tam nebyla vůbec...Ale především to byla povinnost otce.

0 komentářů:

Okomentovat