Návrat Naruta Namikazeho 2

"Takže. První rok se moc toho nedělo. Jen jedna smutná věc.A to že zemřela Hinata. Moc toho nevím, ale prej byla na misi a tam ji napadl někdo ze zvučné. No druhej rok nás napadl Orochimaru. Pak se už nic nestalo. No a třetí rok se vrátil Sasuke a tenhle rok se zatím nic nestalo." Dořekla Sakura.
"Cožeeee?!" Řekl všem známej blonďák, a pak upadl do bezvědomí. Sakura tušila že se to stane, ale také tušile, nebo spíš věděla , že se zachvíli probudí, takže se o nic nepokoušela. A měla pravdu. Za pět minut se probudil.
"Cože? On se vrátil? Já se ho šest let pokoušel přivést zpět a když sem to vzdal, tak on se vrátí?" Ptal se Naruto. Růžovláska se jen usmála.
"Já to vím dost dobře Nauto. I já jsem se vzdala naděje , že se někdy vrátí. Byl to tehdy zázrak."Přemýšlela Sakura.Najednouse podívala na hodinky a zjistila, že je půl dvanácté.
"Promiň mi to, ale už musím jít. Ahoj!" Rozloučila se rychle Sakura.
"Ahoj!" Rozloučil se Naruto.
"Ahoj mami." Pozdravila Sakura její matku.
"No ahoj." Pozdravila Sakuru naštvaným hlasem její máma.
"Co sem udělala?" Zeptala se Sakura.
"Co si udělala? No dohodli jsme se, že nejpozději pudeš přicházet v jedenáct večer." Ujasnila jí matka.
"Promiň, ale on se vrátil." Vysvětlovala Sakura, proč přišla pozdě.
"Kdo on?" Zeptala se Sakuřina máma.
"Naruto." Vysvětlila Sakura své teď dost zmatené matce.
"A kdo to je?" Zeptala se Sakuřina máma.
"Takovej ten blonďák." Vysvětlila mámě Sakura.
"Jo tééén. Už si vzpomínám." Vzpoměla si máma.
"No tak vidíš. Já už jdu spát. Dobrou!" Řekla mámě Sakura.
"Dobrou!!!" Zakřičela na Sakuru její máma.
Naruto vešel do svého starého domu a vyvalila se na něj tuna prachu. Naruto jen vytřeštil oči a šel to aspoň trouchu uklidit.
"No, už se tu dá spát." Řekl nahlas Naruto po dvou hodinách uklízení a šel spát. S ním usnula opilá, brutálně silná Tsunade. Shizune nad tím zakroutila hlavou, vzala Ton Ton a šla domů.
"Zlato, stávej." Snažila vzbutit Sakuru její matka.
"Hmmm, co se děje." Reagovala ospalá Sakura.
"Sakuro, je už půl dvanácté." Objasnila jí matka.
"Cožééé???!!!" Zakřičela a vystartovala Sakura se oblíct.
"Co se děje?" Zeptala se Sakury máma.
"Jsem domluvená s Ino, s Ten Ten a s Temari, že půjdem nakupovat. A jsme domluvený na dvanáct." Vysvětlovala růžovlasá dívka mámě.
"Aha. Být tebou, bych si pohla." Řekla Sakuře.
"To já vím taky." Řekla na to Sakura. Za dalších pět minut byla hotová a vyšla. Stihla to tak tak.
"Ahoj." Pozdravila ufuněná Sakura.
"Ahoj." Řekly naráz hoky.
"Holky, mám pro vás novinu." Promluvila Sakura.
"A jakou?" Zeptala se Ino.
"Víte, kdo se vrátil?" Natahovala to Sakura.
"Ne. Kdo se vrátil?" Zeptala se nedočkavá Temari.
"Naruto!" Oznámila šťastná Sakura.
"Cože???" Řekly trojhlasně holky.
"A jak to všechno víš?" Zpamatovala se jako první Ten Ten.
"Včera večer jsem ho potkala." Vysvětlila Sakura.
"Ahaaa." Řekly už všechny.

0 komentářů:

Okomentovat