Návrat Naruta Namikazeho 3

"Včera jsem ho potkala," vysvětlila Sakura.
"Ahaaa," řekly už všechny.
"To není všechno," řekla šťastná Sakura.
"Co se ještě stalo?" Zeptaly se Temari, Ten Ten a Ino.
"Naruto není Uzumaki, ale Namikaze. Uzumaki měl po matce Uzumaki Kushiny a teď má Namikaze, protože jeho otec byl Minato Namikaze," vyklopila holkám všechno, co se včera večer dozvěděla. Dál už jen nakupovaly. Sakura si koupila rudé šaty, k tomu černé boty na podpatku. Temari si koupila kraťase a odvážné, černé tričko s čistě bílou mašličkou u srdce. Ten Ten si koupila modrou sukni a šaty bez ramínek. Byly černé jako uhlí a třpytivé jako ranní rosa.
Naruto se probudil, podíval se na hodiny a zjistil, že má ještě čas. Nasnídal se a šel ještě trochu uklízet, ať se tam dá normálně žít. Po hodině měl i ten zbytek nepořádku uklízený. Sice chtěl žít v domě klanu, ale nechce, aby se noví obyvatelé tohohle skromného domečku zhrozili. Vyšel z domu a nasměroval si to k budově hokage. Když tam došel, zaklepal, ale když se mu nedostavilo vstupte a nebo něco takového, vešel a naskytl se mu vážně směšný pohled na pátou hokage. Ležela na zemi s hlavou zaklíněnou mezi stolem a hromadou papírů, která se nevešla na stůl, slintající a vedle sebe měla poloprázdnou láhev od saké. Naruto to nevydržel a musel se začít smát na celé kolo. To Tsunade probudilo, hned se podívala kdo jí ruší při spaní a řekla:
"Co chceš Naruto?" Zeptala se Tsunade a posadila se za stůl.
"Jen že jsem se vrátil, tak jsem si myslel, že bych se přišel nahlásit," vysvětlil Naruto, který se nad tím vším smál.
"Ježiš Naruto, kdy jsi se vlastně vrátil?" Zeptala se zmatená Tsunade.
"Včera večer. Nechtěl jsem vás už rušit, proto jsem to nechal na dnešek, ale netušil jsem, že vás najdu teď pozdě dopoledne v takovémhle stavu Tsunade - sama," odpověděl slušně Naruto. Tsunade táhle odpověď stačila, ale nesedělo jí, proč se chová takhle slušně.
"Naruto, cítíš se dobře?" Zeptala se s obavami v očích Tsunade.
"Ano, proč?" Zeptal se nechápavě Naruto.
"Chováš se slušně," vysvětlovala Tsunade.
"Jo tááák!!!" Pochopil Naruto."Nevím proč se tak chovám. Vadí vám to nějak?" Zeptal se Naruto.
"Ne, právě naopak," ujišťovala Naruta pátá hokage.
"Tsunade - sama, mám na vás prosbu," řekl Naruto.
"A jakou?" Zeptala se Tsunade.
"Mohl bych bydlet domě mého klanu?" Zeptal se s nadějí v očích."Vím o tom, že jsem Namikaze," vysvětlil Naruto, když si všiml nechápavého obličeje Tsunade.
"No jasně že jo. Chtěla jsem ti to říct už dávno, ale nemohla jsem, ale teď už to víš, takže v tom nevidím žádnej problém," řekla Tsunade, čímž Naruta rozveselila, jak jen to šlo.
"Děkuji Tsunade - sama." Řekl veselý Naruto a málem by odešel, ale vzpomněl si na jednu důležitou věc.
"Tsunade - sama, mohl bych dostat klíče?" Zeptal se Naruto.
"Tady je máš. A teď mi dej ty tvoje," podala Narutovi klíče a požádala o ty jeho staré.
"Tady." Podal Tsunade klíče, převzal ty nové, rozloučil se a odešel.
"Vyspěl si Naruto. Chováš se jako správný muž, a nezměnil ses jen v chování. Jsi stejný jako Minato, ale Kushinu nezapřeš," přemýšlela nad Narutem Tsunade. Najednou si povolala Shizune, aby jí donesla další láhev saké a dopila tu starou, s kterou jí přistihl Naruto.
Holky si zašly po nákupech do kavárny pořádně si popovídat. Poslední dobou neměly moc času, aby si sedly a popovídaly. Objednaly si kafé, počkaly a jakmile jej dostaly, začaly klábosit.
"Holky, musím vám něco oznámit," řekla a zároveň napínala Ino ostatní.
"No táááák, nenapínej nás dlouho," prosila o ukončení toho mučení Temari.
"Sasuke mě včera pozval na romantickou večeři, pak jsme se šli dívat na západ slunce, a potóóóm mě POŽÁDAL O RUKU!!!" Oznámila a začala pištět, postupně se nakonec přidaly ostatní děvčata.
"Chtěla bych vás požádat, jestli bysme nemohli za čtyři dny jít vybrat a následně koupit svatební šaty. Prosííím!!!" Prosila Ino a nasadila psí oči.
"Já můžu," ohlásily Temari a Ten Ten zároveň. Pak se obě dvě i s Ino obrátily na Sakuru
"No já nevím, ale tak jo," nakonec souhlasila Sakura. Pak si řekly nějaký holčičí věci, a pak se každá rozešla svým vlastním směrem. Sakura šla domů, když uslyšela křik malé holčičky.Běžela za hlasem a naskytl se jí pohled na asi sedmiletou holčičku, jak jí bije nějaký asi čtrnáctiletého chlapce. Všimla si, že není z Konohy. Byl z Mlžné.
"No jo, vždyť jsou chuuninské zkoušky," pomyslela si Sakura.
"Nech jí být!!!" Rozkázala Sakura.
"Co s tím jako uděláš. Nejsi ani zdaleka tak silná jako já," vysmíval se neznámý chlape, ale to netušil, že skončí někde na Hawaiských ostrovech. Sakura se rozzuřila a vy nejspíš víte co s ním bylo. No jo, opravdu skončil na těch Hawaiských ostrovech.
"Jak se jmenuješ?" Snažila se mluvit co nejmilejším hlasem.
"A-Aki," řekla vystrašená dívka.
"Neboj se Aki, už je po všem," utěšovala Sakura malé děvčátko.
"A-ale co když mi zase něco udělá?" Pochybovala Aki.
"Přísahám, že na tebe si nic už nedovolí," utěšovala Aki.
"Kde bydlíš?" Zeptala se Sakura po chvilce.
"Zavedu vás tam," řekla už klidnější Aki, ale nechtěla tam, její rodiče jí bili a nadávali.
"Dobře, ale nevykej mi, ale tykej. Víš, nemám to moc ráda," vysvětlovala, proč jí nemá vykat. Aki jí zavedla domů, ale její rodiče jí vynadali.
"Co tady chcete? Vypadněte ihned odtud!!!" Naštval se otec Aki.
"Vypadněte hned nebo vás nahlásím hokage," ozvala se žena, nejspíš matka Aki.
"Tímhle byste mi neublížili. Ona by mi nic neudělala, protože bych jí to prostě vysvětlila. Ona mi věří narozdíl od vás," vysmála se jim do obličeje."Vrátím se pro Aki i s hokage. A nebojte, nebudete čekat čekat dlouho," řekla Sakura, a pak udělala. Zašla za hokage, vysvětlila jí záležitost a vyšly. Došly a zaťukaly a uslyšely sprosté nadávaní. Pak se otevřely dveře a:
"Co chcete?" Zeptal se otec."Počkat, to jsi ty!" Procedil skrz zuby.
"Zatýkám vás za týrání dítěte!" Zavelela Tsunade a hned kolem nich byli ANBU. Rodiče Aki se vzpírali, ale proti ANBU neměli šanci.
"Tsunade - sama, ale kam půjde Aki? Já bych jí k sobě vzala, máma by nebyla problém, ale nevejde s tam," řešila Sakura.
"Může jí k Narutovi," vyřešila Tsunade.
"Do toho malého domku se oba dva přece nevejdou," dál mluvila Sakura.
"Víš že je Namikaze?" Zeptala se Tsunade.
"Ano, vím," ujasnila Sakura.
"Požádal mě, jestli by nemohl bydlet v domě klanu Namikaze a já mu vyhověla," vysvětlila pátá hokage.
"Aha. Mám jí tam odvést?" Zeptala se s nadějí v očích. Chtěla ho zase vidět.
"Fajn, alespoň si mi ušetřila jeden problém. Ahoj Sakuro," rozloučila se Tsunade.
"Na shledanou Tsunade - sama," rozloučila se Sakura a vyrazila s Aki k Narutovi.

0 komentářů:

Okomentovat