PROSÍM O PŘEČTENÍ

Ano, je to šok, aktivita na tomto blogu!
Ale bohužel nenesu dobré zprávy.

Zcela upřímně vůbec nevím, jestli se ke psaní vrátím. Vždycky mám tu chuť a nápad, ale když si sednu ke klávesnici, nálada ke psaní mě přejde. Určitě jste si všimli, že od posledního příspěvku už uběhlo spousta času a vůbec mě netěší, že nemám to nutkání psát jako dřív. Svou kreativitu a čas investuji teď do zcela jiných věcí a psaní je něco, co zůstalo v minulosti.
Tu možnost, že přece jenom se jednou ke psaní vrátím, nevylučuji. V počítači mám složku s rozdělanými projekty, o kterých vůbec ani nemáte tušení a mazat ji určitě nebudu. Jak jsem řekla, počítám s tou možností, že se možná jednou někdy ke psaní vrátím a pro ten případ tam nachystané nějaké docela zajímavé nápady.
Ale do té doby, pokud nastane, se budu věnovat věcem, které na tento blog nepatří.
Tak se zatím mějte!

0 komentářů:

Okomentovat