Jak Kushina potkala Minata - aneb zasmějme se nad mým úplným začátkem!

Hey! Pojďme se zasmát mé opravdu úúúúúplně první povídce vůbec.
Heh, možná tomu nebudete věřit, ale tuto povídku jste mohli najít už od půlky prosince roku 2011! A není vůbec složitý ji najít...Fail...
Tohle byl můj první pokus prorazit s písařinou na Konoha.cz, leč tam se ani neobtěžovali mě obeznámit s tím, že je ta povídka na hovno (bylo mi 11, mé dětské oči to viděly jako největší dílo světa) a strčili to na CO SE NEDALO NA KONOHA.CZ (aneb http://yamatanoorochi.blog.cz/)
Protože jsem dnes v dobrém rozmaru a nevadí mi, že se za tu povídku krapet i stydím (i když to se stydím i za první půlku NNN), tak vám poskytnu tu možnost vidět můj první pokus o veledílo Jak Kushina potkala Minata (heh, originální název, já vím)...
Varuji vás má to 331 slov, snad mi v půlce neusnete xD


Kushina utíkala od Vířívé. Věděla že dělá dobře, nemohla tam zůstat. Ale bylo jí líto své rodiny. Ví že ten masakr nemohli přežít. Měla namířeno k vesnici, která byla jejich jediný spojenec. Ke Konoze.
Minato přemýšlel. Musel ty ninji zastavit za každou cenu. Jediné co ví je, že jsou poblíž hranic s písečnou a že by se měli dnes objevit znovu. Jestli je dnes nenajde a nechytí, tak rodiče ho určitě seřvou. Nenáviděl je. Vždy když se mu něco nepovedlo seřvali ho.
Kushina byla už za hranicemi, věděla že ji sledujou nějací shinobi z Mlžné. Zastavila se, protože by jim stejně neutekla
"Tak ses konečně zastavilas holčičko", řekl jeden z nich.
"Nikdo mi nebude říkat holčičko", naštvala se Kushina.
"Holčička se zlobí", promluvil zase. Kushina se naštvala a poslala na ně vlnu vody.
Minato zaslechl boj. Běžel za zvukem. Zastavil se a uviděl dívku jak bojuje proti nějakým ninjum, ale viděl na ni že je vyčerpaná. Neváhal ani vteřinu a šel jí pomoct.
Kushina ho uviděla a když si všimla že má čelenku se znakem Konohy, tak se jí ulevilo .Bylo jich pět a teď už jsou jen dva, tak doufá že srazí aspoň jednoho.
Minato rasenganem srazil oba dva a Kushina se už nemusela namáhat. Kushina už nemohla a omdlela a Když se probudila byla v nemocnici.
Když se rozkoukala uviděla že ten kluk co jí zachranil, tam sedí a spí.
"Je roztomilí a celkem pěkný", pomyslela si Kushina. Najednou se pohnul a pak se i probudil.
"Jak se jmenuješ"? zeptal se Minato.
"Kushina Uzumaki a ty"? zeptala se prozměnu Kushina.
"Minato Namikaze budoucí hokage", odpověděl Minato Kushině.
"No nic já musím jít za hokagem říct že už jsi vzhůru, takže zatím Kushino", řekl po chíli ticha Minato.
"Ahoj a díky za záchranu", stihla ještě říct Kushina než se zabouchly dveře.
"Je fajn", pomyslela si Kushina.
Tohle je má první povídka, tak mě prosím neukamenujte.Vím že je krátká, ale má sestra mě hnala z PC, takže jsem neměla moc času. (-> můj trapný komentář mé povídky...Heh, tehdy jsem měla pocit, že napsat jednorázovku musí trvat tak deset minut...)

1 komentářů: