10.6. 2016


10.6. 2016 - Datum, které už nikdy nevyženu z hlavy.
Asi víte, že jsem obdivovala jednu zpěvačku, Christinu Grimmie, která začala jako YouTuberka, která dělala covery. Její originální písničky mě až tak nebraly, ale její covery byly vždy dech beroucí.
Ale...Její krásný hlas byl umlčen v pouhých dvaceti dvou letech.
Nechápu, proč jí někdo chtěl zastřelit. O to víc, když se pak útočník zabil sám. Tenhle svět je zvrácený, chce se mi z toho jen zvracet.
Ráno, když jsem se probudila, tak byla ještě "jen" ve vážném stavu. Ačkoliv nejsem věřící, v tu chvíli jsem se za ní modlila...Ale netrvalo to ani hodinu...A její hlas utichl.
Nebudu to dále rozebírat, nemyslím, si že to má nějaký význam.
Jen chci říct, že pro mě bude vždy nejlepší vokalistka dnešní generace. A vždy si ji budu pamatovat jako tu energickou, nejlaskavější a nejkrásnější holku, která šla za svým snem.
Sbohem, Christino, doufám, že jsi na lepším místě!
__________________________________________________
Kvůli některým lidem, které zajímal můj Grimmie příběh, jsem napsala další na mém druhém blogu. Protože tenhle je výhradně na povídky a jen při speciálních příležitostech sem napíšu něco jiného, ten článek sem nepublikuji a jen přidám odkaz k tomuto...
Takže když tak sem -> http://sakura-angel95.blogspot.cz/2016/08/christina-grimmie.html

0 komentářů:

Okomentovat