Návrat Naruta Namikazeho 6


Naruto doběhl ke Konoze, ale myslel, že asi omdlí. To co viděl byla jeho jedna z větších nočních můr. Ihned se dal do boje, ale pak ho někdo chytl za tričko a vzal stranou.
"Co se děje?" Zeptal se Naruto.
"Musím ti něco říct," odpověděl pan záhadný.
"Co mi chceš říct? A kdo vlastně jsi?" Zeptal se zoufale a rychle Naruto. Chtěl dál bojovat, ale on mu v tom bránil.
"Znáš mě, jsem Kiba ty tupče a musím ti říct že, někdo zemřel," Odpověděl mu Kiba, ale už smutněji.
"Kdo? Kdo zemřel?" Optal se Naruto, tentokrát zvědavě.
"Zemřela Tsu - Tsunade - sama a In- Ino," Odpověděl mu Kiba. Ale už skoro brečel.
"Cožeee?" Zeptal se Naruto. A sesunul se k zemi. Nevěřil tomu, prostě nevěřil.
"A co Sakura?" Zeptal se.
"Asi je teď v nemocnici, nebo se tam prodírá," řekl Kiba a běžel bojovat. Naruto neztrácel čas a běžel do nemocnice.
"Tsuchikage - sama, donesly se nám zprávy, že Naruto Namikaze je zpět v listové," řekl neznámý kamenný ninja.
" Vážně? Nařiďte ostatním, ať nejdřív zabijí toho skrčka," rozkázal a ninja šel splnit rozkaz.
Sakura dělala co mohla, aby Sasukeho zachránila. Operace byla náročná a Sakuru dost vyčerpala musela si odpočinout. Když vyšla ze sálu, byl tam už Naruto.
"Sakuro!" Řekl a silně ji objal. Ta to nevydržela a rozbrečela.
"To je dobrý, vyplač se," utěšoval ji.
"Promiň, ale musím jít," řekla smutně Sakura a odešla léčit. Naruto vyběhl ven z nemocnice.
"Ale, ale, kdopak to je. Ty jsi Naruto Uzumaki Namikaze, že?" Pověděl ninja.
"Co po mě chceš?" Vyzvídal Naruto.
"Máme tě zabít. To je rozkaz našeho pána," vysvětlil.
"Aha, tak mu vyřiď...vlastně ty už nebudeš mu jak vysvětlit, že já se zabít nenechám," řekl až příliš chladně Naruto.
"Tsuchika...kruci, prozradil jsem se," řekl sklesle pan neznámý.
"Takže jsi z kamenné?" Otázal se.
"Jo, ale to nemění nic na tom, že musíš zemřít," řekl a zaútočil na blonďáka. Ten uhnul a vrazil mu pěstí do břicha. Ninja vykašlal krev a uskočil.
"Jsi rychlý a bystrý, ale já jsem rychlejší!" Zvolal a údeřil ho do zad. Ten se po něm ohnal kunaiem, ale shinobi uhnul.
"A i bystřejší," prohodil a bodl ho kuniem do ruky. To ale nevěděl, že to je jen klon.
"Cože? Jak je to možně???" Ptal se sám sebe, ale to ucítil palčivou bolest na zádech a padl na zem mrtvý.
"Tak to bychom měli," řekl si Naruto. Věděl, že se tsuchikage ukrývá někde kolem Konohy. Na nic nečekal a vyrazil. Nemusel hledat dlouho.
"Skrčku, neměl se o tebe postarat Daisuke?" Optal se. "Teď už to je ale stejně jedno,"řekl a začal bojovat. Boj byl dlouhý a vyčerpávající. Naruto už neměl téměř chakru, ale protivník měl možná i méně.
"Kyuubi," řekl Naruto, když se objevil před ním. Obávaným devítiocasým démonem.
"Chceš si půjčit mou sílu, že mám pravdu?" Řekl chladnokrevným hlasem.
"Jo, jo chci," řekl Naruto.
"Dobrá, ale pod jednou podmínkou," souhlasil Kyuubi.
"Pod jakou?" Zeptal se ho.
"Dáš mi svobodu. Budeš mít pode mnou plnou kontrolu, budu ti plně k dizpozici, ale necháš mě zabít tsuchikageho," pronesl démon.
"Dobrá," řekl a osvobodil ho. Objevil se v bojovém poli. Všichni rychle odskočili. Někteří si mysleli, že jinchuuriki selhal. Ale pravda byla jiná.
"Kyuubi, ty zabij tsuchikageho a já se postarám o ty čumily z kamenné," vysvětli Naruto svůj plán.
"Jasně," souhlasil s plánem devítiocasý démon.
Mezitím u růžovlásky se to jenom hemžilo pacientama. Neměla už sílu a přenechala to jiným, když kolem ní prošla shizune.
"Ahoj Shizune" pozdravila jí unaveně.
"Ahoj," řekl smutná Shizune.
"Taky je mi to líto," řekla chápavě Sakura.
"Bude mi Tsunade - sama chybět," prohodila Shizune.
"Mě taky," Souhlasila Sakura.
"Už nemůžeš, co?" Změnila radši Shizune téma.
"Ne. Těch raněných je čím dál víc. Naštěstí mi nepřišel pod ruky Naruto," vzdychla Sakura.
"Bojíš se o něj, že ano?" Zeptala se Shizune. Už předem věděla odpověď.
"Jasně že jo. Vždyť je tam venku, co když už je mrtvý, co když..." To ale nestihla doříct, Shizune ji přerušila.
"Kdyby byl mrtví, nesplnil by si sen. A on se nikdy nevzdá, dokud se nestane hokagem, tomu věř," A tím Sakuře zvedla sebevědomí. Už nechce jen přihlížet a léčit zraněné. Aspoň jednou chce ven a bojovat. Vyběhla a šla najít Naruta. V tom ji ale zastavil nějakej shinobi.
"Ahoj kotě, jak se máš? Pojď se mnou," říkal to jako nějaké ku*vě.
"Ty uchýle," řekla mu na cestu pryč. Běžela dál, když v tom ho zahlídla, ale všimla si i Kyuubiho.

0 komentářů:

Okomentovat