Naruto - konec

Já vím, že sem mám psát jen povídky, ale nějak jsem cítila, že bych to měla napsat i sem, tak to sem překopčím z druhého blogu.

Sice tahle novinka už je pár dní stará a vy už o ní stejně víte, ale...stejně to musím napsat. Naruto, desátého listopadu končí. Bude to přesně patnáct let od vydání prvního dílu...zbývá už jen pět kapitol. A proč jsem to nenapsala dřív? Není to tak, že bych o té novince nevěděla. Ale musela jsem se s tím trochu vypořádat a na blog jsem ani nepomyslela. A víte co? Jsou mi jedno takový ty kecy typu "Je dobře, že to končí, už to nebylo koukatelný!" "Sice jsem Naruto zbožňoval/a, ale už to fakt chce konec." A takový ty kecy. Možná jsem zarytý fanoušek, ale...mě skončí dětství. Jak někdo vyrostl na pokémonech, HP a jiných, já vyrostla na Narutovi. Bylo mi tehdy šest a přepla televizi na Jetix. A tam byl Naruto. První díl, co jsem viděla byl hned ten PRVNÍ! Přesně si pamatuju, jak jsem stihla hned začátek a chlámala se u toho...potom jsem jen sledovala, co dávali na Jetixu, po jeho zrušení jsem na to nějak zapomněla a potom to znovu uviděla na Animaxu, kde zrovna byl boj Sasuke s Narutem vs. Haku. Potom jsem to občas sledovala a až před třema rokama jsem to začala sledovat pravidelně na konoha.cz a o rok později začala číst mangu. A v podstatě jsem během mého dětství moc Naruta nesledovala, ale taky vím, že jsem ho zbožňovala stejně jako teď, takže jak nejvíc to šlo. A přiznávám, měl slabé chvilky, upřímně, celá ta věc s Kaguyou a Senninem a Ashurou a jeho bratrem mi přijde taková divná, ale nikdy to nebylo tak strašný, aby to šlo pod průměr kvalitou. Celou tu dobu jsem si neuvědomovala, že by to mohlo skončit. Přišlo mi to jako jedna z těch televizních nekončících show. A najednou tahle zpráva! Naruto je nádherný anime a takové uznání, jaké má, si zaslouží, ať si každý říká, co chce. Naruto má hloubku, myšlenku a přitom si udržel vtip a napínavost. Porpavdě mě žádné jiné anime a manga nechytlo, takže jestli mi někdo poradí třeba One Piece, tak vám s ním pošlu do míst, kam ani slunce nesvítí. Viděla jsem to a prostě nejsem ten člověk, co je zažranej do anime a mang. Nejsem Otaku. Jen Narutofil. Naruto mi nikdy nepřišlo až takové klasické anime a manga. Má něco do sebe, co i mě dokázala připoutat a nepustit. Takže...Naruto navždy zůstane v mém srdci. Budu se k němu stále vracet, pouštět díly od znova, protože jak jsem zjistila, tak když jsem to zkoukla celé znova, tak mi to dalo zase něco navíc. Naruto mě provázel životem krásných osm let. Naučil mě spousty věcí, třeba že přátelé jsou to nejdůležitější a že je nikdy nesmím opustit, protože je lepší požádat o pomoc přátelé, než být na vše sama. Nebo že mám bojovat dál a překonávat překážky, protože i když se to někdy zdá být nemožné, vše se jednou podaří. A dalších mnoho věcí. Ale to nejdůležitější je, že bych se nikdy nesmím vzdát!
Dobře to třeba vystihuje toto meme.

Překlad:
Derp: Holky, můžu se na něco zeptat?
Holky: Ano, jistě.
Derp: Co vás Justin Bieber naučil?
Holky: Naučil nás, nikdy neříkej nikdy. A co ty?
Derp: Kakashi mě naučil, že bys nikdy neměl opustit své přátelé. Jiraiya mě naučil, že dokážu porazit všechny překážky se silou vůle. Itachi mě naučil, že žádná omezení nesmí překročit sourozeneckou lásku. Minato a Kushina mě naučili jak moc se dokážou rodiše obětovat pro jejich dítě. Sakura a Hinata mě naučily, že láska nezná překážky. A Naruto? Dobře, Naruto mě naučil mnoha věcem, ale jedna nejdůležitější je...Nikdy se nevzdávat...A tohle je, co jsem se od nich naučil. Děkuju.
Myslím, že to mluví za vše, ale ještě tu je jedno, tak to sem taky hodím.
Derp: Holky, můžu se na něco zeptat?
Holky: Ale jistě.
Derp: Co vás Justin Bieber naučil?
Holky: Naučil nás, nikdy neříkej nikdy. Derpe, naučil tě někdo něco?
Derp: Ano, naučil jsem se lepší věci. Kakashi mě naučil, abych prožil každý moment s přáteli, jako by byl poslední. Hinata mě naučila, že tvrdá práce je bezcenná pro ty, kteří nevěří v sama sebe. Itachi Uchiha mě naučil v sebeobětování. Ti, kteří ochraňují mír ve stínu, jsou praví hrdinové. Nagato mě naučil, že tu vždy bude spravedlnost. A nezáleží na tom, jak moc je tvoje bolest hluboká, vždy se objeví někdo, kdo ji dkáže vyléčit. A Uzumaki Naruto...Naučil mě mnoha věcem. Přátelství, samota...Ale ta nejdůležitější věc, co mě naučil je...Je odhodlání nikdy se nevzdat!...Tak, to je vše, co jsem se naučil...

A samozřejmě, těch je věcí je mnohem víc, kolikrát si to člověk ani neuvědomí...Naruto se mi zaryl hluboko do srdce a už navždy mu ta část mého srdce, kterou si dokázal získat, zůstane. Víte, ono ještě není až tak jistý, jestli to je konec, jako konec, nebo konec shippuudenu a nastoupí další část. Ale čím dál víc si myslím, že je opravdový konec. Navíc v prosinci má vyjít film s názvem The Last (Poslední) ale zas podle nějakých zpráv by to měla být součást nějakého projektu Naruto: Start of a New Era (začátek nové éry) a já už fakt nevím, já...pevně doufám, že to není konec, pevně doufám. Ale pokud je, tak s Narutem jsem prožila krásné chvilky, a já na ně budu vzpomínat, jako na kus svého života. A pokud se mě někdo zeptá na jedny z největších chvil mého života. Mezi nimi bude navždy konec Naruta, protože mě opravdu hodně ovlivnil a nebyla bych to já bez něj.

0 komentářů:

Okomentovat