Návrat Naruta Namikazeho 11

"Přežije to, je mimo ohrožení života," na tvářích všech třech shinobi se objevila úleva a radostný úsměv.
"A můžeme ho vidět?" Zeptala se Sakura, ale sestra nesouhlasně zavrtěla hlavou.
"Ne, nejdříve až za dva dny," Sakura trochu posmutněla, ale nevadilo jí to.
"Dobře a děkujeme za jeho záchranu," sestra se jenom usmála. Poté Kakashi odešel domů stejně jako obě dvě dívky.
Dny ubíhaly velmi pomalu. Sakura myslela stále na Naruta. Čekala, až ty dva dny uběhnou, ale nedokázala se zabavit. Vždy nakonec zabloudila myšlenkami k němu. Aki si povzdechla řekla:
"Sakuro, jdi spát a zítra ráno už za ním můžeš jít přece."
"Asi máš pravdu," řekla a šla si lehnout. Ale nespala klidně, zdálo se jí, že Naruto zemřel. Ráno se vzbudila s bolestí hlavy. Došla do kuchyně vzala si prášek. Během toho tam přišla Aki.
"Aki, půjdeš se mnou teďka za Narutem?" Aki zakroutila hlavou řekla:
"Ne, půjdu tam později," Sakura kývla a odešla do nemocnice.
"Dobrý den. Jdu navštívit Naruta Namikazeho. Na kterém je pokoji?"
"Promiňte, ale teď za ním nemůžete. V noci měl zástavu srdce a od té doby se jeho stav zhoršil. Má zakázané návštěvy. Je mi to líto," Sakura se vyděšeně na ni podívala a běžela domů. Tam vběhla do ložnice, spadla na postel a naplno se rozbrečela.
"Ne!!! Proč Naruto?!!! Proč ne já?!" Naříkala. Potom slyšela, jak Aki zaklepala na dveře a vešla. Hned jí objala.
"Co se stalo?" Zeptala se.
"Naruto, on...měl v noci zá-zástavu srdce. Má zakázané návštěvy. A navíc se údajně jeho stav zhoršuje!" Brečela dál. Aki steklo pár slz, které ihned setřela a začala utěšovat Sakuru. Sakura brzo usnula a Aki šla udělat jídlo. Brzy uslyšela křik. Ihned vyběhla k Sakuře, která křičela ze spaní.
"Sakuro, vzbuď se," Snažila se ji probudit. Brzo se ji zadařilo a Sakura otevřela oči.
"Naruto, on..."
"To je dobré, byl to jen zlý sen," Utěšovala jí Aki.
"Ale bylo to tak reálné...jako kdyby to sen ani nebyl," řekla Sakura. Aki se povzdechla.
"Víš co? Po obědě zajdeme do nemocnice a zeptáme se, ano?" Navrhla. Sakura jen souhlasně kývla hlavou. Aki se znovu vrátila k vaření.
Naruto se mezitím probudil. Když zjistil, že se cítí v pořádku, vyskočil z okna a rozběhl se do kanceláře. Když uviděl ty papíry, málem se sbalil a šel dělat do nemocnice, že je na tom strašně špatně. Nakonec se ale vzchopil a a šel něco udělat. Po dvou hodinách to vzdal a vydal se za Sakurou. Před domem se podíval, jestli je ve svém pokoji. Když viděl, že ano vyskočil na balkón. Sakura tam něco dělala otočená zády k němu. Naruto se potichu dostal otevřenými dveřmi až za ní a potom ji jemně obejmul. Sakura se vylekala a otočila se.
"Naruto, máš být v nemocnici co tu děláš?" Zlobila se.
"Ale Sakuro. Vidíš mě po několika dnech a hned se na mě zlobíš," dělal zklamaného.
"Ale ..." Skakura to nedořekla, protože Naruto ji přerušil.
"Jsem zdravý. Kyuubi by mě nenechal dlouho zraněného," uklidňoval jí. Když se znovu nadechovala k protestu, Naruto jí radši políbil. Ona mu ho opětovala a zapomněla na to, že by měl být v nemocnici. Potom tam vtrhla Aki. Sakura ani Naruto si jí nevšimli, tak radši potichu vycouvala, aby je nechala osamotě. Naruto potom odešel s tím, že má ještě dost práce. Sakura potom přišla s úsměvem za Aki.
"Co ten úsměv?"
"Ale, to nic," odpověděla jí.
"Hele, já vím, že tu byl Naruto," řekla Aki.
"Ale...Jak to?" Zeptala se překvapeně Sakura.
"Přišla jsem tam, že už je oběd hotový, když jsem vás tam ale uviděla, tak jsem odešla," vysvětlila jí.
"Ale jak to, že jsem si tě nevšimla?"
"To nevím, ale asi proto, že jste si vnímali jen sebe," usmála se a dala před ní na stůl talíř s obědem. Po obědě šli nakupovat.No prostě udělali si holčičí den. Potom se stavili u Naruta.
"Tak jak to tu jde?" Zeptala se Sakura.
"Tož vidíš. Jsem tu celý den a nezmizela ani půlka papírů. Navíc tu byli z nemocnice. Musel jsem jim přikázat, aby odešli a nechali to být," odpověděl.
"No nemysli si, že já to vnímám jinak," Naruto se s prosícím výrazem podíval na Aki.
"Neboj, já tě naprosto chápu," Naruto se vítězoslavně usmál.
"Aspoň někdo má se mnou soucit!" Sakura se na něj podívala jako vrah. Ale nakonec zakroutila hlavou a usmála se. Naruto je prostě Naruto.
"Tak mi zase půjdeme, abychom tě nezdržovaly od práce,"
"Nezdržujete,"
"My fakt jdeme,"
"Né!"
"Aki zvedat," Přikázal jí.
"Jasně!" Zvolala a taky vstala.
"Ty mě tu tak necháš?" Zeptal se nevěřícně Aki.
"Eee jo,"
"Já se s vámi nebavím!"
"Tak nebav," řekla mu Sakura a vyšli ze dveří. Ještě jednou se zadívala na Naruta, ale když uviděla, že stále sedí otočený zády k nim, tak zabouchla.
"Nemusela jsi ho tam nechávat," řekla Aki.
"Já? Tys ses ho taky nesnažila odtamtud osvobodit!"
"Ale ty jsi jeho přítelkyně!" Obhajovala se dál Aki.
"No a?"
"Víš co, nechme toho," snažila se skončit tuto konverzaci Aki.
"Tak jo, ale stále si stojím za svým,"
"Však já taky," zazubila se a vyběhla z budovy. Kolem zrovna procházel Sasuke. Hned se k němu připojily.
"Ahoj Sasuke, jak se máš?" Zeptala se Sakura.
"Ahoj Aki, Sakuro. Jinak mám se dobře. Co vy?"
"Ale jde to. Naruto zdrhl z nemocnice. Jak jinak,"
"Co jsi od něj čekala?" Zasmál se.
"No...no...no já nevím," Sasuke se znovu zasmál.
"Je divné, jak moc se změnil," pomyslela si Sakura. Sasuke se od nich brzy odpojil a Aki se Sakurou zase osaměly. Když došly domů, uviděly nehorázný nepořádek. Někdo je musel vykrást.
"Někdo nás vykradl?" Zeptala se Aki.
"Ano. Vypadá to tak. Ale co by chtě..." Potom jí to došlo. Ihned vyběhla do svého pokoje, Aki ji následovala. Nevěděla, co ji napadlo, ale něco tušila. Pokud má pravdu, tak to bude průser. Moc velekej průser.
"Co se děje, Sakuro," Sakura ale nereagovala. Když vešla do svého pokoje, uviděla odšoupnutou skříň a otevřený poklop.
"Aki, pamatuješ na TU věc?"
"Eh...ano,"
"No tak ať je to kdekoliv, tady už není. Někdo to chtěl. To je moc špatný, to je moc špatný," Její obavy se naplnily. Aki jako jedna z mála věděla, co to je, takže chápala Sakuru. Taky se strachovala.
"Sakuro, nevíš, kdo by to chtěl?" zeptala se.
"Ne, což je na tom to nejhorší," odpověděla a přemýšlela co udělá. Neměla tušení, kdo by to mohl být a ani neměly žádnou stopu, která by je mohla navést. Cítila a i to věděla, že v tuto chvíli je bezmocná.
"Asi bychom měly zajít za Narutem. Ten už nám pomůže," navrhla Aki. Sakura jen kývla, ještě rychle přelétla očima pokoj a potom vyrazily. Do kanceláře vtrhly, aniž by je zajímalo, jestli tam můžou nebo ne.
"Co to má..." Nedořekl větu Naruto, protože Sakura jej přerušila.
"Naruto, tohle je velkej problém!"

0 komentářů:

Okomentovat